Pivovary Topvar otvoria svoje brány počas desiatich letných prázdninových týždňov pre študentov a absolventov rôznych odborov vysokých škôl.

Pre tých, ktorých zaujíma marketing a obchod známych pivných značiek, sú študentmi 4. alebo 5. ročníka VŠ a vedia dobre po anglicky, je tu pripravená stáž na oddelení Trade&Shopper marketingu. Témou stáže je „Ako ušiť event na mieru (3E Analýza).

Stážista vstúpi do zákulisia plánovania a koordinácie marketingových aktivít a môže tak prispieť svojimi nápadmi na propagáciu tovaru a marketingové akcie. Čaká ho práca na reálnom projekte, pravidelná konzutlácia s manažérmi, tréning prezentačných zručností a spoločná teambuildingová aktivita všetkých stážistov, kde si môžu vymeniť dojmy a skúsenosti.

Najúspešnejší stážisti majú možnosť pokračovať v rozvoji svojej kariéry prostredníctvom trainee programu.

Ak chceš získať stáž, daj o tom vedieť prostredníctvom online formulára, najneskôr do 31. marca.

Stáž v marketingu ťa nezaujala? Viac ponúk na stáž v spoločnosti nájdeš na topvar.topjobs.sk/.